میت بوک ۱۶ هوآوی با نمایشگر لمسی معرفی شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کمپانی هواوی به تازگی از جدیدترین لپ تاپ خود به نام میت بوک 16 رونمایی کرده است. این لپ تاپ چندی پیش در چین معرفی و عرضه شد. حال به نظر می رسد فروش این لپ تاپ در بازار اروپا آغاز شد . Huawei MateBook گزارشات حاکی از آن است میت بوک در چند مدل با طرح های مختلف عرضه خواهد شد. به عنوان مثال مدل های مجهز به تراشه Ryzen 5 5600H یا Ryzen 7 5800H به ترتیب ۶ و ۸ هسته بهره خواهند برد.16 یک اولترابوک با پردازنده‌های AMD Ryzen، قیمت هزار دلاری و ظاهری زیبا است.این لپ تاپ به یک صفحه نمایش آی پی اس LCD با درجه روشنایی ۳۰۰ نیت مجهز است. این نمایش از نوع لمسی است و روی آن لایه ضد جذب اثر انگشت قرار داده شده است.

میت بوک ۱۶ هوآوی با نمایشگر لمسی معرفی شد
از پورت های دستگاه میتوان به یو اس بی تایپ سی درگاه HDMI و جک 3.5 میلیمتری برای هدفون و میکروفون و همچنین درگاه یواس‌بی A 3.2نام برد. از م‌همترین مزیت این میت‌بوک می‌توان به دو بلندگوی 2 واتی استریو اشاره کرد که پخش صدای آن در زیر صفحه کلید خواهد بود. به گفته هواوی این لپ تاپ می تواند به طور همزمان سه اپلیکیشن موبایلی را اجرا کند. همچنین ماوس و صفحه کلید این دستگاه در اپلیکیشن های موبایلی قابل استفاده خواهد بود.

برای خنک کردن سخت افزاری لپ تاپ هواوی نیز از دو فن ۷۵ میلی متری و لوله های ضخیم استفاده شده است. هواوی در این لپ تاپ از ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 دوکاناله و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی استفاده کرده است. این لپ‌تاپ مجهز به باتری ۸۴ وات ساعتی است که می‌تواند تا ۱۲ و نیم ساعت کارکرد داشته باشد.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: هواوی , گوشی هوشمند , موبایل , قیمت گوشی , لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: